Thursday, June 30, 2011

kosong itu NOTHING


ha-ha-ha






Bila berada di dalam kekosongan, diri jadi lemas dan bila dalam kesibukan, mula datang sesak. Pasai pa? Entah. Cuti semester bukanlah sesuatu yang heaven cam dak2 sekolah dulu. Asal cuti macam dapat hadiah besaq ja walhal cuti dok uma je pon. Pe de hal kan? Tdo je ke, tgok kartun ka, jenjalan dapat makan KFC da kire cam Heaven la tu! ha-ha.












Dulu, kene nanges guling2 baru dapat g mkn ni. La ni pandang KFC sebelah mate je. Muak kot. Ha-Ha. Maap ye TOk.









ok. Balik zaman da tua. Cuti hang dok rumah memang lemassss. Aishhh la. Nak g soping 24/7? Seronokkkk bg kami tapi sesakkkkkkkkk napas penyumbang terbesar nafkah. Haha. Sebagai anak yg budiman, saya memang x suke sopinggg pon. =P Tapi kalau inchek buya, puan umi dan inche' adil ajak kuar, saya memang suka tolong mereka. Baik kan? tOlong amek barang, then diorang bayaukan semua. Haha. Tips : sila meghenyeh tyme nak mintak bayo. Cair mak! Lepas tu tolong angkat kan barang diorang yg berlambak2. sampay uma tolong amek air dan picitkan kaki dan pale mereka. Kah2. BUDIMAN kan?




x de la gini ghopenye. Dah macam kemaruk pulak kan? ha-ha

















dan macam biase, tunggak utama pengurangan dana rumahtangga adalah dua wanita terhebat di rumah ini. Ha-ha. Queen Mahdaniah dan Princess Hafizah. Mak mana yang x sayang kat gugurl die kan? Mau apa? kasik.. Nak lelebey? Penampo mau? ha-ha








*Tapi, sekali lagi diingatkan. Ini adalah tabiat bila ada kelebihan. Kalo dah sendat, kami lagi baek dan budiman. Berpada-pada. Masih sedo diri lagi. Ha-ha.







Berbalik pada cite cuti yang terlalu lama sehingga merengsakan seluruh organ yakni pada hari2 kebiasaan (tyme owg keje la). Mula la mati kutu. Baru la tersadau, ini rupenye rutin harian Madam. Solute dengan Queenchantek saya. Tahbah betul. Ewww..Adalah rutin yang mulia lagi berpahala. Amanah dalam cinta gtu. Kerja ini lah yang kami lakukan berdua selama menjadi surisyurga chenta..Ewwww







dan segala bagai keje yang berkaitan yang malas untuk dipaparkan disini.





Untuk cuti yang agak kosong ini, saya nak bagi award kepada QUEEN CHANTEK saya iaitu QUEEN MAHDANIAH kerana tabah dengan keseronokan yang sebati dan x penah mengomel. Walaupun pada hakikatnya, sedikit kebuhsanan kalo definisi ini yang saya cube simpulkan dengan kerja rutin yang banyak kosongnya..








_Sekian_


Sisa nota : Nampaknya, saya memang bukan pencinta kekosongan sebaliknya menyukai kesesakan yang berpada.









*segala gambar yang ade diucapkan terima kasih kepada penderma : Inche' GOOGLE


No comments:

Post a Comment

tourist