Friday, November 12, 2010

:::welcome double two:::





~Selamat Datang Dua Dua~




apa yang saya mahu hadiahkan pada jasad ini

cuma penghargaan buat diri.

hebat! sudah bisa jejak ke angka ini walau punya sejuta zilion jalan ceritera

apa yang saya mahu, matang sekadarnya dan mahu angan terkabul




lagi,

yang utama.

saya perlu zilion juta das tembakan ciuman dan peluk erat

terima kasih kerana wujudnya jasad ini

sebagai tanda cinta kalian berdua

saya perlu sujud-NYA kerana cipta saya untuk kalian berdua

congrates untuk cinta kalian berdua

moga kukuh kuat



cuba semahunya dan sekuatnya,

saya jadi yang terbaik sebisa kudrat

tanda terima kasih saya punya kalian sebagai pinjaman di dunia




~Selamat Ulangtahun Melahirkan Pija, umi~












No comments:

Post a Comment

tourist